go flyers!

I lördags var jag som sagt på ishockey! Det var otroligt kul, arenan var i princip fullsatt med ca. 20 000 människor! Stämningen var amazing då ALLA var helt insatta i matchen! För ett ögonblick där önskade jag att jag var myndig här borta (okej, det önskar jag alltid) och att jag tyckte om öl. För öl och NHL hör ihop på något sätt. 

Nåja, vi hade kul utan vår öl och utan vår inhandlade halsduk, då dom var slutsålda. Vi övervägde istället att köpa en hockeytröja, men när vi vände på prislappen vände vi även på klacken. 200 dollar för en tröja?!
Philadelphia Flyers spelade mot New York Islanders och Flyers vann!





Carla, jag och Nathalie!
Och ja, detta är enda bilden jag har på oss (minus Aimee, som blev sjuk och var tvungen att gå hem).
Det här med att lära andra att hantera en systemkamera är inte det lättaste. Men oskärpa är ju alltid fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0