fundraising.

Okey guys. Det kommer att kosta mig 2600 dollar att läsa en kurs vid Penn i höst. Vilket för tillfället är 16 562 svenska kronor. Dör. Vill så hemskt gärna. Har därför kommit på den brillianta idén att starta en insamling för mig! För visst vill ni väldigt gärna att jag ska komma hem och kunna skryta om att jag gått på ett av USA's finaste universitet? Trodde väl det. Förväntar mig härmed en hel drös med mejl inom de närmaste dagarna i vilka ni undrar vad mitt kontonummer är. 

Bara så att ni vet, liksom. Sms går också bra att skicka. 
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: föredetta au pair

alltså, prestige i all ära - men SÅ fancy är det inte att ha på cv:t om du inte har gått ett helt program... självklart beror det lite på vad du går för kurs, men du kan ångra dig senare... learn from my mistakes... haha

2011-04-21 @ 21:54:12
Postat av: Sigrid

Jag vet inte hur insatt du är... men.. hoppas du kollade med dom vad det kostade när du BOR i staten, så du ska inte betala out of state, du 'r ju residence av PA nu ett år i alla fall :)



brukar vara billigare ;)

2011-04-22 @ 01:57:45
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0